צבעי הילדות שלי – ספר צבעים אישי

מה קורה כשיש ילדים קטנים לאמא צלמת, שאוהבת להכין הכל בעצמה? כן, כן, היא מכינה גם את הספרים של הקטנטנים

כשתהל היתה בת שנתיים, כמו רוב הילדים בגילה, היו לה כלמיני ספרי ״לימוד״- צבעים, מילים ראשונות, חיות ועוד. בתור אמא משקיענית שאוהבת לעשות הכל בעצמה, החלטתי להכין לה ספר צבעים אישי משלה (האמת היא שבתכנון המקורי היו כל הספרים אישיים משלה, אבל מפאת כמות העבודה והעובדה שיש רק 24 שעות ביממה החלטתי לוותר על הרעיון). מה זה ספר צבעים אישי? ספר עם תמונות משלה, כאשר בכל כפולת עמודים יש תמונות שלה עם צבע אחר, גם לביגוד וגם לאביזרים. באותה תקופה הייתי בתחילת דרכי עם הסטודיו- צילמתי בעיקר בטבע ומעט מאד בסטודיו, בצורה שהיום נראית לי חובבנית לחלוטין. מזל שידעתי טוב פוטושופ , והצלחתי להפוך את חומר הגלם החובבני לתמונות שנראות די סביר.

ספר צבעים אישי אפרת שיין

כשיאיר היה בן כמעט 3, הגיע תורו לקבל את ספר הצבעים האישי שלו. הפעם ידעתי מראש שאין לי סיכוי להחליף לו בגד אחר לכל צבע, ואת החלפת הצבעים של החולצה עשיתי בפוטושופ. רואים שיש התקדמות במיומנות הצילום, אל דאגה, השתפרתי רבות מאז.

ספר צבעים אישי אפרת שיין

מפה לשם… זהר (שנראה כאילו נולדה רק לפני שבוע) כבר בת שנתיים ו-4, והגיע הזמן להכין לה את הספר שלה. טוב שיש לפעמים חופשים מהגן, כי הזמן שבו היא הכי משתפת פעולה הוא בבוקר, ובשבת אני לא עובדת… אז ניצלנו את חופשת ל״ג בעומר הקצרה לסשן צילומים לנסיכה הקסומה הזו.

ספר צבעים אישי אפרת שיין

כיוון שזהר מאד אוהבת להתגנדר וללבוש שמלות (ולנעול נעליים, ולענוד צמידים ושרשראות.. בקיצור להתגנדר, כבר אמרתי?), הכנתי אותה כמה ימים מראש שבקרוב אני אעשה לה צילומים עם שמלות ומשחקים.
הכנתי מראש ערימה של שמלות בכל הצבעים הבסיסיים+ 2 צבעי בונוס למקרה שהיא תשתף פעולה (זהב וכסף). את הצילומים התחלנו עם הצבע הכי אהוב על זהר- צהוב. פה התחלנו עם אוברול לימוני מתוק, עם ובלי חצאית טוטו. לא יודעת איך שכחתי להוסיף את הסנדלים הצהובים שהיא בחרה בחנות כמה ימים קודם…

ספר צבעים אישי אפרת שיין

אחרי האוברול הצהוב, נשארו לנו ״רק״ עוד 12 סטים שהם חובה + 2 צבעי הבונוס, כולם עם שמלות והמון אביזרים. תכנית הבידור כללה את המפעילה הראשית (תהל) והמצחיקן (יאיר), שלא שמחו כ״כ לשתף פעולה (שוב) עם אמא שמשגעת אותם, אבל לא היתה להם ממש ברירה. כלומר היתה, אבל הם נקראו לדגל מדי כמה דקות, כי מה לעשות, אמא אחת לא יכולה לתפקד על תקן צלמת+מלבישה+מצחיקה+מחליפה אביזרים+מסבירה לזהר מה לעשות+מבינה שאין מה להסביר, זהר עושה מה שבא לה+אמא ומרגיעה לאומית ועוד כמה תפקידים על הדרך.

ספר צבעים אישי אפרת שיין

אז כמו שאתם רואים, אביזרים במגוון צבעים לא חסרים, רק צריך למצוא אותם ולרכז אותם מראש במקום אחד. וגם שמלות לא חסרות, תודה לדודה אופירה שדאגה לזהר לכמות שמלות שלא מביישת קניון שלם (ועוד איזה 2 שקניתי בעצמי, כי לא יכולתי לעמוד בפיתוי).

ספר צבעים אישי אפרת שיין

בין לבין דוגמנית העל היתה רעבה- התותים שנתתי לה להצטלם איתם (מפלסטיק) עשו לה חשק לפרי, אז צ׳יק צ׳ק הבאתי לה תפוח אדום (שיתאים לשמלה) וגם דובדבנים טריים, וכוס מים קרים עם דובדבנים, וכך יצא במקרה הסט הכי יפה (טוב, אולי חוץ מהצהוב).

ספר צבעים אישי אפרת שיין

לצבע החום תכננתי מראש נשנוש בדמות טבלת שוקולד וגם עוגיות שוקולד צ׳יפס, לכן זה היה הסט האחרון. מה שלא רואים בתמונות זה את הפריכיות עם הגבינה הצהובה שזהר זללה בין סט לסט.

ספר צבעים אישי אפרת שיין

כיוון שאני מתכננת להדפיס די הרבה אלבומים (אספר על זה בפוסט נפרד בקרוב), תקתקתי עניינים וישבתי על התמונות שלה כבר באותו היום. הופתעתי לגלות שהספקנו מעל 500 תמונות, מתוכן כ 200 טובות. טוב, ככה זה כשאת רגילה שמצלמים אותך כל היום… אז העיצוב של האלבום כבר מוכן, מבטיחה להעלות תמונה של האלבום כשיהיה אצלי העותק הפיזי- ככל הנראה אעלה לעמוד הפייסבוק שלי, אז כדאי לעקוב. הנה הלינק: עמוד הפייסבוק של אפרת שיין מצלמת רגעים קסומים.

ספר צבעים אישי אפרת שיין

ומה עם הילדים שלך? גם הם יכולים לקבל ספר צבעים אישי משלהם! כל הפרטים אצלי- בטלפון/ווטסאפ למספר 054-5705021 או במייל [email protected]

וכמו תמיד- אשמח לקרוא את התגובות שלכם, מוזמנים גם לעשות לייק ולשתף

 

כתיבת תגובה

פוסטים אחרונים