המסיבה המושלמת - עשה זאת בעצמך

תמיד אהבתי ליצור ולהכין דברים בעצמי, אבל ביומיום שלנו אין הרבה פנאי או הזדמנויות לכך. די מהר מצאתי את המקום האידיאלי ליצירה והשקעה- ימי ההולדת של הילדים שלי, וגם מסיבות משפחתיות כמו חנוכת בית, חגים ועוד. שילוב של האנשים האהובים עליי, מסיבה שהיא בדיוק מה שאנחנו (הילדים ואני) רוצים, יצירה וכיף. היצירה שלי לימי ההולדת שלהם מורכבת גם מעיצובים שמשדרגים כל אירוע וגם מהכנות מורכבות יותר כמו משחקים, דוכנים ועוד.
בבלוג שלי תוכלו לקרוא על מגוון מסיבות שארגנתי לילדודס שלי.
בחנות תוכלו להזמין את העיצובים שבבלוג ועיצובים נוספים, וכן חוברת הדרכה להכנת פעילויות / משחקים מתאימים, עיצוב שולחן ועוד.
מבחינתי מסיבה מושלמת מורכבת מכמה דברים:
 

עיצובים ומיתוגים למסיבה

מיתוגים הם האביזרים הקטנים שמייחדים את המסיבה שלך משאר המסיבות (שלך או של אחרים) והם מעוצבים בקו אחיד ותואם.
העיצוב שנבחר הוא בד״כ לפי נושא המסיבה, למשל אמנות, חד קרן, ספורט, טרופי וכו׳, או עיצוב בצבעוניות מסויימת.
מיתוגים לדוגמא: שילוט למסיבה, מדבקות לבקבוקי שתיה גדולים / קטנים, מדבקות למטבעות שוקולד, אריזה לסוכריות על מקל, אריזה לוופלים מצופים, שרשרת דגלונים, פתקאות ״תודה שחגגת איתי״ ועוד.

גולת הכותרת במסיבה היא כמובן השולחן המעוצב. השולחן יכול להכיל כיבוד מכל סוג שתבחרו- חטיפים, ממתקים, אוכל לילדים, אוכל למבוגרים המלווים, פירות וירקות ועוד.
כדי שהשולחן ייראה כמו חלק מהמסיבה, כדאי להוסיף לו מיתוגים בעיצוב הנבחר ולסדר אותו בהתאם. בחוברת ההדרכה לכל נושא כללתי גם הסבר והמלצות על עיצוב השולחן וסידורו.
הנה כמה דוגמאות לשולחנות מעוצבים שהכנתי, עם המיתוגים שלי:

אביזרים ומשחקים

אני מאד אוהבת לבחור עם הילדים מה יהיה תוכן המסיבה, אילו משחקים יהיו, אילו הפתעות ועוד, תוך שאני מכוונת כמובן לדברים שמתאימים לגיל ולנושא הנבחר. את המשחקים אנחנו יוצרים בד״כ ביחד (בעיקר כשמתחשק להם וכשהם מסכימים להתנתק מהמסכים :) ).
את מיטב ההצעות וההדרכות בכל נושא ריכזתי בחוברת הדרכה מסודרת, אותה תוכלו למצוא בין המוצרים בחנות שבאתר.
הנה כמה דוגמאות למשחקים, פעילויות ודוכנים שיצרנו לימי ההולדת שלהם: