מתנות לידה מיוחדות

מזל טוב! זה הרגע לבחור מתנה מיוחדת ומרגשת עבור הבייבי – שלך, של חברה, או של קרובי משפחה. בסטודיו ניתן למצוא מגוון מתנות לידה מעוצבות וייחודיות, שישמחו את ההורים, ויהוו מזכרת מדהימה לשנים.

יומן תינוק- צעדיי הראשונים בעולם

"צעדיי הראשונים בעולם" הוא יומן של זיכרונות, האוצר ומשמר את הרגעים הנדירים של התינוק שנולד ושל משפחתו החדשה, וממתין להתמלא בפרטים ובסיפורים, בחוויות, מזכרות ותמונות. מתנה מופלאה להעניק לילד שגדל ושאותה יעריך גם כשיהפוך להורה בעצמו.
לפרטים נוספים הכנסו לכאן: יומן תינוק

תעודת לידה מעוצבת

התעודות מגיעות במגוון עיצובים וצבעים, וחלקן מותאמות בעיצוב לכרטיסי ״מעקב מעוצב״. ניתן לבחור בעיצוב עם תמונה או בלעדיה, ואף לשלב את התעודה עם סשן צילומי סטודיו / יומן תינוק ״צעדיי הראשונים בעולם״ / ערכת מעקב מעוצב או כמתנת לידה משולבת ומושלמת.
ערכת כרטיסי ״מעקב מעוצב״ נועדה כדי לעזור לך לתעד את הבייבי שלך בקלות, וליצור מזכרת יפה ומיוחדת מהשנה הראשונה שלו (או שלה :) ). ערכת הבסיס מכילה 12 כרטיסי מעקב מגיל חודש ועד שנה במגוון רחב של עיצובים מקסימים. לכל אחד מהעיצובים ניתן להוסיף כרטיסים עבור נקודות ציון חשובות בחיי התינוק, כגון צמיחת שן ראשונה, אוכל מוצק בפעם הראשונה, הליכה, זחילה ועוד.
מעקב מעוצב מתנה ללידה
מתנת הלידה המושלמת- שילוב של יומן תינוק צעדיי הראשונים בעולם  כרטיסי ״מעקב מעוצב״ וגם תעודת לידה מעוצבת .
חבילת ״רגעים ראשונים״ משתלמת במיוחד וכוללת הנחה עבור כלל המוצרים + שובר הנחה לצילומי סטודיו.