איך לארגן תחפושת משפחתית ולשרוד את זה (ובהצלחה)

בשנים האחרונות איך שנגמר פורים אחד, תהל ואני מתחילות לחשוב על התחפושת המשפחתית לשנה הבאה. יש לשתינו קבוצה שנקראת ״תחפושות״ ובה אני שולחת רעיונות שלדעתי הם ממש מדליקים, והיא בעיקר קוטלת אותם. 
 
תחפושת משפחתית בובות ברבי וקן (עיצוב וצילום אפרת שיין מצלמת רגעים קסומים)
בשנה שעברה התחפשנו לבובות ברבי (וקן) ושוב הבטחתי לעצמי ולילדים שאני לא אכין עוד מבנים תלת מימדיים שקשה לזוז בהם , כמו כדורי השלג מלפני שנתיים.
תחפושת משפחתית כדורי שלג ארצות (עיצוב וצילום אפרת שיין מצלמת רגעים קסומים)
mailto: [email protected]אז איך משם הגענו להצלחה המסחררת שהוכתרה גם ע״י ליאור במשפט- ״השנה התחפושות ממש יפות ומוצלחות״? 
הדבר הכי חשוב הוא להתחיל מהגורם הכי מאתגר. במקרה שלי זו מתבגרת יפהיפה בת 14, שפחות רוצה להתחפש בכלל, ועם המשפחה בפרט. חיפשתי תחפושת שהיא תסכים ללבוש, שגם תהיה די נוחה, גם לא מאד מביכה, גם יכולה להיות מיוחדת בפני עצמה, וגם יכולה להיות חלק מתחפושת משפחתית. אחרי חיפושים רבים ואינספור תחפושות שנפסלו על הסף, קיבלתי אישור מהבוסית הראשית לתחפושת של מכונת מסטיקים.
תחפושת מכונת מסטיקים (צילום ועבודת יד: אפרת שיין)

אז יש תחפושת אחת, וממנה נגזר הנושא המשפחתי (ממתקים). אם יש לכם ילדות קטנות, אפשר עם חצאית טוטו חמודה לייצר כמעט כל תחפושת. אבל מה עושים כשיש בן 11 שצריך תחפושת לא מביכה ולא של בנות? נכון. עושים תחקיר מעמיק בפינטרסט ומוצאים את הממתק האולטימטיבי- סמורס. כריך של ביסקוויטים, שוקולד ומרשמלו מומס. 

תחפושת סמורס (צילום ועבודת יד: אפרת שיין)
החלק הכי קל כאמור זו התחפושת שמורכבת מחצאית טוטו– חלומה של כל (רוב) בת 5 . שילוב של סוכריות דמה על הבגדים עם סוכריות אמיתיות ואני מסודרת. 
ובמקרה של זהר- חובה לשלב פיאה צבעונית וארוכה.
תחפושת סוכריות (צילום ועבודת יד: אפרת שיין)
תחפושת סוכריות (צילום ועבודת יד: אפרת שיין)
החלק הכי קשה היה להחליט למה אני אתחפש. בהתחלה חשבתי להתחפש לפופקורן, אבל זה מלוח ולא מתוק, אז ברוב קולות נבחר צמר גפן מתוק ורוד. 
תחפושת צמר גפן מתוק (צילום ועבודת יד: אפרת שיין)
וליאור כמובן בחר בממתק האהוב עליו יותר מכל- טורטית. 
אם גם אתם רוצים ליצור תחפושת משפחתית מיוחדת ומקורית, הנה כמה נקודות שכדאי לחשוב עליהן:
1. בחרו נושא ברור ואל תחרגו ממנו (חיות, דמויות מסרט או ספר מסויים, מאכלים, בעלי מקצוע ועוד). 
2. דאגו שכל המתחפשים מאשרים את התחפושת שנבחרה להם. אתם לא רוצים להגיע ליום הצילומים או לפורימון ולמצוא את עצמכם צריכים להתחנן שילבשו את התחפושת. חבל על כל הדברים שתיאלצו להבטיח (ולקיים) לילדים בתור שוחד… 
3. אפשר לתפור, להדביק או לבנות בעצמכם, ואפשר להיעזר באיש/ת מקצוע. אל תרגישו שאתם לא מספיק משקיעים אם פניתם לעזרה. להיפך – אתם משקיעים את האנרגיה במה שאתם טובים בו ומפנים למיקור חוץ את החלקים שפחות רוצים להתעסק בהם. 
תחפושת משפחתית ממתקים (צילום ועבודת יד: אפרת שיין)
4. שימו לב לכל הפרטים הגדולים והקטנים- צבעוניות, טקסטורה, אביזרים נלווים (כובע, משקפיים, תיק, תכשיטים), נעליים, עיצוב השיער (או פיאה), אביזרי שיער (קשת, כתר, סיכות), נעליים, לק, איפור. כל פרט קטן מוסיף למראה המושלם. 
5. להשלמת המושלם- אני אוהבת להוסיף משלוח מנות מעוצב בהתאם לתחפושת. וגם הכנתי הדרכה להכנת משלוח שכזה- ממש כאן. 
6. להצטלם :) עם כזו השקעה חובה לתעד את התוצרים. אפשר להצטלם בעצמכם (עם חצובה) או לפנות לצלמת מקצועית. ואם בא לכם להצטלם אצלי בסטודיו או בטבע, מוזמנים לפנות אליי בטלפון או לווטסאפ 054-5705021 
תחפושת משפחתית ממתקים - הפרטים הקטנים (צילום ועבודת יד: אפרת שיין)

רוצה להגיע לצילומים בסטודיו? אפשר לתאם איתי בטלפון 054-5705021 או במייל [email protected]

כתיבת תגובה

פוסטים אחרונים