מעשה בשוטרים, שודד ושק של כסף

סיפורה של תחפושת משפחתית מדליקה, שכל חלק ממנה הוא מיוחד בפני עצמו

איך אני אוהבת את פורים. החג הכי יצירתי, צבעוני ומדליק בשנה. וכמו כל שנה, הכי אוהבת להכין לנו תחפושת משפחתית, שכל חלק ממנה מיוחד בפני עצמו, וכולם יחד יוצרים שילוב מהמם.

תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין

תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שייןתחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין

איך התחלנו לתכנן את התחפושת השנה? ישבתי עם תהל מול פינטרסט וחיפשנו תחפושת מיוחדת. תהל הציעה שק של כסף, ומכאן מהר מאד מצאנו את התחפושות המשלימות- שודד/אסיר ליאיר, ושוטרת מתוקה לזהר. אבא ואמא כמובן שוטרים, בעיקר כדי לא ״לגנוב״ לגנב את הפוקוס (למרות שגונב מגנב פטור).

תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין

אז רעיון ותכנון לביצוע היו כבר חודשים מראש. את התחפושת של יאיר הזמנתי מעליאקספרס- חליפת אסיר שמגיעה עם כובע. אביזרים תואמים הכנתי בעצמי- שקי כסף משקיות נייר ממולאות באקרילן, שלט אסיר על קאפה (לביה״ס חיברתי לו שרוך לשלט כדי שיוכל לענוד על הצוואר ולא להחזיק ביד כל היום), אזיקים. אבל מה עם משקולת? לא מצאתי בשום מקום. ברגע האחרון מצאתי פתרון- הכנתי את המשקולת מכדור קלקר , חוטי מתכת וחימר קל. האמת יצא יותר יפה ממה שחשבתי שייצא.

תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין

 

את התחפושת של זהר קניתי והכנתי בחלקים- בגד גוף, חצאית טוטו (הדרכה חינמית להכנת חצאית בפוסט כאן), אביזרים ונעליים. אפילו פיאה מצאתי כדי שיהיה פורימי (נו, טוב, יותר כדי שפעם בשנה אני אהנה מהנסיכה היפה הזו גם עם שיער). הכובע היה הברקה של הרגע האחרון- סיכת כובע שהיתה מלאה נוצות וחרוזים והיתה מיועדת למסירה, פתאום נראתה לי מתאימה בדיוק לשוטרת. כיוון שהשוטרת עם שיער קצרצר במקור, חיברתי את הסיכה לקשת שחורה, הוספתי פפיון קטן כחול והנה כובע שוטרת מתוק ונוח.

תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין  תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין

ורק התחפושת של תהל, שהיתה הבסיס לתכנון, נשארה לרגע האחרון. מכונת תפירה קניתי כבר לפני מעל שנה, אבל היא נראתה לי מתוחכמת מדיי ודחיתי את השימוש הראשון בה, עד שלא נותרה ברירה. שבוע לפני החג החלטתי לעשות מעשה ולבדוק אם השד כזה נורא. מסתבר שהוא לא, והמכונה פשוט מושלמת!! (זינגר 7258 למי שרוצה לדעת). תוך יום היתה לנו חצאית שנראית כמו שק כסף (חצאית בלון ממולאת אקרילן). את בגד הגוף כיסיתי בשטרות של 100 דולר (לא אמיתיים, אל דאגה) וגם הכנתי סיכת ראש תואמת ומשלוח מנות תואם וממולא מטבעות ושטרות של כסף (כמובן שבמשלוח שתהל תעניק לחברים יש עוד הפתעות מגוונות, ולא רק מטבעות).

תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין

ו… אנחנו, שוטר ושוטרת. מזל שלליאור היו 2 חולצות מכופתרות בצבע תכלת, כי לא מצאנו אף שוטר/ת שיסכימו להשאיל לנו מדים לצילומים.

תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין

איך יצא?

מוזמנים להגיב, לעשות לייק וכמובן לשתף.

 

אל תשכחו ליהנות ו… להצטלם! פורים שמח!

תחפושת משפחתית מיוחדת אפרת שיין

פוסטים אחרונים