מסיבת קרקס מושקעת ״עשה זאת בעצמך״

מסיבת הקרקס של יאיר היא אחת ההפקות המושקעות שהיו, וכמעט הכל היה בעבודת יד ובעיצוב עצמי. איך? כל הפרטים בפוסט :)

השנה יאיר חגג יומולדת 8 וכמו בכל יומולדת, גם המסיבה שלו היתה בהפקה עצמית ובעבודת יד. בפוסט הקודם סיפרתי על ההזמנה המיוחדת שהכנתי לו (כאן), בעמוד הפייסבוק שלי העליתי אלבום שלם מהמסיבה עם פרטים נרחבים (כאן), ובבלוג הפעם אספר קצת על ההכנות למסיבה.

חלק חשוב מעיצוב מסיבה הוא בהתאמת צבעוניות לנושא, וגם בהתאמה של כל (או רוב) האלמנטים זה לזה. בד״כ אחרי שבחרנו נושא, אני מתחילה בעיצוב ההזמנה ובחירת צבעוניות מובילה, ואז עוברת לעיצוב של שאר האלמנטים כמו תויות לבקבוקי שתיה, פתקאות תודה, מדבקות לחלוקה לקבוצות פעילות, מתנות מעוצבות ועוד. העיצוב המוביל הפעם היה שרשרת דגלונים בצבעי אדום-כחול-ירוק-כתום-צהוב. השרשרת הזו ליוותה את עיצוב הדוכנים למשל בעמדת הצילום ודוכן קליעה למטרה:

מסיבת קרקס מעוצבת אפרת שיין מסיבת קרקס מעוצבת אפרת שיין

בעמדת חיזוי עתידות מיקמתי תיבת אוצר ובתוכה מתנה- מגלה עתידות אישית לכל ילד/ה- קווה קווה שבתוכו כתובים עתידות (מותאם לגיל בי״ס) , כאשר יש מספר כיתובים שונים כדי שלא יהיו זהים לכולם, ובנוסח מותאם לבנים ולבנות. עיצוב המתנה גם הוא בצבעוניות הנבחרת, הפעם עם אלמנט שמח אחר- נקודות צבעוניות:

מגלה עתידות - מסיבת קרקס מעוצבת אפרת שיין מגלה עתידות - מסיבת קרקס מעוצבת אפרת שיין

גם בשולחן המעוצב הוספתי טאץ׳ צבעוני תואם- מדבקות מעוצבות לבקבוקי השתיה עם שם וברכות, מדבקה לבקבוקי הקטשופ והחרדל, וכמובן מפות בצבעים תואמים:

מיתוג מעוצב - מסיבת קרקס מעוצבת אפרת שיין

מיתוג מעוצב - מסיבת קרקס מעוצבת אפרת שיין

שולחן מעוצב - מסיבת קרקס מעוצבת אפרת שיין

אבל גולת הכותרת היתה הדוכנים עצמם. את הדוכנים הכנתי מארגזי קרטון שמצאתי- קרטונים של טלויזיות (מקרר לדוכן צילום), מזגנים ועוד. את כולם עטפתי בנייר לבן חלק, והוספתי פסים של דאקטייפ אדום למראה עליז של דוכני קרקס. לכל דוכן הכנתי שלט מיוחד- עיצבתי שלטים שחלק משמם מעוצב כרמז לתוכן הדוכן, למשל המילים ״בלון פיצוץ״ מנוקדות ע״י בלונים, במילה ״שתיה״ יש כוס שתיה במקום האות י׳ ועוד (כל השלטים והעיצובים מהמסיבה ניתנים להזמנה בחנות העיצובים, תוך התאמה אישית לשם החוגג/ת: כאן):

מסיבת קרקס - אפרת שיין

שניים מהדוכנים עוצבו כמו כלובי חיות- באחד מהם נמר ענק ובשני קוף שובב, כאשר את ה״סורגים״ עטפתי בנייר כסף כדי ליצור מראה של סורגי מתכת כסופים:

דוכן נשיקות כלוב נמר - מסיבת קרקס - אפרת שיין דוכן עתידות כלוב קוף - מסיבת קרקס - אפרת שיין

אחרי שכל הדוכנים עמדו במקומם, הרכבנו את שלטי ההכוונה לדוכנים- עמוד עץ ועליו חיצים מעוצבים בהתאם לצבעוניות של המסיבה, כל חץ מפנה למיקום לדוכן הרלוונטי:

שילוט הכוונה- מסיבת קרקס - אפרת שיין

אהבתם?
מוזמנים לעשות לייק, להגיב ולשתף :)

רוצים גם מסיבת קרקס מעוצבת משלכם בקלות? את כל העיצובים האלו ועוד ניתן להזמין בחנות העיצובים: כאן.
יש גם עיצובים נוספים (הארי פוטר, קשת/חד-קרן) ויעלו עוד עיצובים בקרוב, אז שווה לעקוב.

פוסטים אחרונים