מאה ימים של יצירה ויופי

מאז ומתמיד אהבתי ליצור, לצייר, לעצב…. כשהייתי בתיכון הייתי בוועדת קישוט, מגיל קטן אהבתי ללכת לחוגי אמנות וציור, תמיד הייתי מכינה מתנות מעוצבות לחברים… וכמובן שבחרתי לי מקצוע יצירתי וכייפי במיוחד.
מכירים את זה שהדברים שאתם אוהבים באמת נדחקים הצידה מרוב ה"שיגרה"? אחרי הילדים, הבית והעבודה, אחרי החובות, המטלות, המירוץ היומיומי….? אז זה בדיוק מה שקרה אצלי, ואפילו בלי ששמתי לב.

עד שפתאום שמתי לב :) התחלתי להקדיש לעצמי קצת יותר מחשבה, קצת יותר תשומת לב. המעט זמן הזה שפיניתי בשבילי ביום (כמה דקות בהתחלה) פתאום נתן לי אנרגיה, מוטיבציה, השראה….
אז הכנתי כרטיס ברכה מעוצב ללקוחה, שהזמינה הגדלות מהצילומים לסבא וסבתא.
העליתי תמונה של הכרטיסים לאינסטגרם ו…. מאז הכל היסטוריה.

 

ההתלהבות היתה אדירה. קיבלתי המון תגובות, גם בפוסט עצמו ששיתפתי בפייסבוק וגם בפרטי.
וההתלהבות שלכם סחפה אותי ונתנה לי את ההשראה שהייתי צריכה. את הרעיון שחיפשתי הרבה זמן לאתגר את עצמי איתו.
באותו רגע החלטתי להתחיל אתגר של 100 ימים שבהם אצור ואתעד דברים יפים.
לא היה לי מושג כמה כיף, משחרר ופוקח עיניים יהיה האתגר הזה עבורי.

 

היום אני בדיוק במחצית הדרך- היום ה 50 לאתגר.
בזמן הזה יצרתי כרטיסי ברכה, מחברות מעוצבות, יומנים, אביזרי שיער, פיות קסומות ועוד. חלק מהיצירות נעשו על ידי בלבד, חלק עם הבת שלי (שהיא פיה קסומה בפני עצמה), בחלק בסדנאות שהשתתפתי בהן, וחלק גם בסדנת יצירה שהעברתי.
חוץ מהיצירות, האתגר גרם לי לפקוח את העיניים לסביבה אפילו יותר מהרגיל. מצאתי יופי במקומות שלא חשבתי להביט עליהם קודם. ויותר מכך- לימדתי את הילדים האהובים שלי למצוא את היופי בכל מקום.
ומה שכי שימח אותי, זה שהאתגר שנתתי לעצמי, נתן השראה לנשים נוספות- ליצור, לאתגר את עצמן, וגם ללכת בעקבות הלב שלהן והאהבה שלהן.

 

אני מזמינה אתכם לעקוב אחרי המשך האתגר מדי יום באינסטגרם שלי (אפשר גם מהמחשב, בלינק הזה: אינסטגרם), להקשיב ללב שלכם, ליצור, להביט ביופי שמסביב, ולשתף אותי בתובנות וביצירות שלכם.

ובגלל שאני כ"כ אוהבת לפנק וליצור… מבין המשתתפים שיתייגו את האתגר ע"י התגית: #מאה_ימים_של_יצירה_ויופי – תיבחר תמונה אחת שתזכה את בעליה ביומן שנתי מעוצב לשנת תשע"ו, שאעצב לו/ה במיוחד.
ההגרלה תתקיים לעוד כחודש, קצת לפני סוף האתגר שלי, בתאריך 20.9.2015 (כמה ימים לאחר ראש השנה).

אשמח לקרוא את התגובות שלכם, כאן למטה :)

לעקוב אחריי באינסטגרם:
https://www.instagram.com/efrat_shine_photographer/

לעמוד הפייסבוק שלי:
https://www.facebook.com/EfratShine.Photographer

אשמח לקרוא את התגובות שלכם!

פוסטים אחרונים