יומולדת שנתיים כפול שבע

זהר חוגגת יומולדת שנתיים עם עוד 6 חברות וחברים, במסורת של צילומים משותפים בסטודיו של אמא

כשזהר נולדה, בהפרש של 9 שנים אחרי תהל ו-6 שנים אחרי יאיר, הרגשתי ממש כאילו זו ילדה ראשונה. המגע, הריח, החיוך הראשון, כל דבר חדש שהיא לומדת וכל מילה חדשה שאומרת- הכל מרגש אותי כאילו שזו הפעם הראשונה שאני חווה את זה בתור אמא.

עוד לפני שהיא נולדה דמיינתי ופינטזתי על איזה צילומים אעשה לה ואיך אשמור עבורה מזכרות ואתעד את רגעי הילדות שלה בדרכים מיוחדות. את הצילומים השנתיים תכננתי עוד הרבה לפני שמצאתי את הילדים שנולדו איתה באותו היום. התחלתי לחפש אותם בערך חצי שנה מראש. את אלונה אמא של גל פגשתי במקרה באירוע של אמהות ותינוקות בעיר. מיד זיהיתי אותה, כיוון שהיינו יחד באותו החדר בבית היולדות, וניגשתי לברר מתי גל נולד ולספר לה על הרעיון שלי- לעשות צילומים שנתיים לילדים שנולדו יחד עם זהר ב 29.12.16, החל מגיל שנה בכל יום הולדת, כל עוד הם יזרמו איתנו ויסכימו להצטלם :) לשמחתי הרבה אלונה מיד התלהבה מהרעיון והסכימה להצטרף.

צילומי סטודיו ליומולדת שנתיים אפרת שיין

את האמהות של לני, עילאי וטוהר הכרתי בקבוצה של אמהות שבה פרסמתי שאני מחפשת את ילדי 29.12 ואת אמא של אורי מצאתי בקבוצה אחרת בפוסט סקר שהעלו על תאריכי הלידה של הילדודס שלנו, ואת אמא של אלמה באותה קבוצה כשהגיבה לפוסט החיפוש שלי. איזה כיף שיש את פייסבוק שמאפשר לנו להכיר אנשים שבכל דרך אחרת היה ממש מאתגר למצוא אותם.

צילומי סטודיו ליומולדת שנתיים אפרת שיין

צילומי סטודיו ליומולדת שנתיים אפרת שיין

בשנה שעברה הזמנתי את כל הקטנטנים לחגיגת יומולדת שנה בסטודיו שלי, בחולון. המפגש היה מאד מרגש עבור כולנו- 7 המופלאים והאמהות (והאבות) שהגיעו. מהתמונות שצילמתי הכנתי 2 קולאז׳ים שיהוו את הקו המנחה לצילומים השנתיים שלנו- קולאז׳ שמח וצבעוני עם בגדים בצבעי הקשת בענן, וקולאז׳ קלאסי ונקי עם ג׳ינס וחולצה לבנה.
שלא תחשבו שהיה כ״כ פשוט לייצר תמונה יפה של כל השבעה יחד- התמונות הסופיות מורכבות מכמות לא קטנה של תמונות שנוקו, עוצבו, הותאמו ונחתכו כך שייראה כאילו כולם צולמו יחד. האמת היא שאכן כולם צולמו יחד, אבל בפועל קשה מאד לגרום ל-7 תינוקות בני שנה לשבת יחד ולעשות פרצוף יפה בו זמנית :) אז נכון, השקעתי בזה לא מעט שעות עבודה, אבל התוצאה לגמרי שווה את זה.

צילומי סטודיו תמונת מחזור שנתית אפרת שיין

גם השנה לקראת יום ההולדת נפגשנו כולנו בסטודיו שלי לצילומים השנתיים. הפעם זה היה קצת יותר פשוט, גם כי הם כבר גדלו ומבינים בדיוק מה רוצים מהם, וגם כי ידעתי להיערך בהתאם מראש, כך שעבודת העיצוב הסופית היתה פשוטה יותר. מה אתם אומרים, רואים כמ השהם גדלו בשנה הזו?

צילומי סטודיו תמונת מחזור אפרת שיין

 

תודה מיוחדת לכל משתתפי הפרוייקט-
בראש ובראשונה תודה לזהר שלי הנסיכה שמשתפת פעולה כ״כ יפה ואומרת ״חיחי״ כשמצלמים אתה. מאוהבת בילדה הזו.
תודה לגל ואמא אלונה, לאורי ואמא שירן, לעילאי ואמא ענת (וגם לאבא אבי ולאחות הד שהגיעו עם עילאי בשנה שעברה), ללני ואמא זהר (שיש לה שם כ״כ יפה), לאלמה ואמא מיטל (ואבא שמלווה אותן שנתיים), ולטוהר ואמא אור, וגם לאבא דודו שהגיע עם טוהר השנה.
היה לי כיף עם כולכם, מאחלת לכולנו שנים של בריאות שלמה, המון אושר, ושניפגש בכל שנה לחגוג יחד עוד המון המון שנים.

צילומי סטודיו תמונת מחזור אפרת שיין

 

 

פוסטים אחרונים