סשן מתוק מתוק

איך סט נולד? כמו תינוק. למרות שבד״כ זה לא כואב, אבל יש הרבה ציפייה, ותכנונים, ובסוף- הוא יוצא החוצה והולך לבד ואיזה כיף שהוא נולד.

את סט הקייקסמאש של זהר הקסומה שלי דמיינתי הרבה לפני שהיא חגגה יומולדת שנה. ידעתי שזה הולך להיות קסום ועם חד קרן, כי זהר עצמה היא יצור קסום. את הרקע שרציתי ראיתי במקרה אצל צלמת בחו״ל, ולא הצלחתי למצוא אותו בשום מקום אחר בעולם- לא אצל צלמות אחרות ולא למכירה. אז התחלתי לבדוק איך אפשר להדפיס רקע, ואיך אני יכולה לייצר רקע דומה או בדיוק כזה… עד שממש ממש במקרה גיליתי אתר בחו״ל שמוכר בדיוק את הרקע המושלם שחלמתי עליו. כמובן שמיד הזמנתי אותו- היה לי ברור שלא משנה כמה זה יעלה, הרקע הזה יהיה בקייקסמאש של זהר. חבל שלא דמיינתי אותו במחיר יותר נוח ;)

בכל אופן, ברגע שמצאתי את הרקע שרציתי, הכל כבר זרם בקלות. שלחתי הסברים מפורטים לקונדיטורית שאני עובדת איתה (שירן מ״אפיית האהבה״) לגבי איך אני רוצה שהעוגה תיראה- צבעוניות, קישוטים, ואפילו צבע העוגה שבפנים – עוגת שוקולד רגילה לא התאימה לי בתכנון הצבעים.

ומה השלב הבא? חליפה! או יותר נכון חצאית ושאר אביזרים נלווים. אם חשבתם שבתור צלמת אני מקפידה על הפרטים, אז בתור אמא אני יכולה להיות אפילו יותר פדנטית ופרפקציוניסטית. ומה הפתרון לפרפקציוניזם אתם שואלים? נכון, להכין לבד :) אז כמובן שהזמנתי חומרים, בחרתי בדים והכנתי בעצמי חצאית מהממת במיוחד וטופ תואם. מבטיחה לכתוב גם פוסט על הכנת חצאית טוטו ״עשה זאת בעצמך״.

לשמחתי, הדוגמנית שלי כבר מתורגלת בצילומים ויודעת לחייך יפה למצלמה וגם זורמת בכיף עם עוגות וטעמים, אז כל שנותר הוא לתת לה לשבת וליהנות מהטעם, המרקם והחוויה.

והכי מרגש… לקראת הסוף זכיתי אפילו לתפוס תמונה של זהר עומדת לבד!!

מאז הצילומים חלפה כמעט שנה, לקח לי הרבה זמן לבחור את התמונות שהכי אהבתי ועוד קצת זמן לשבת ולכתוב על זה, אבל הכי חשוב שיש מזכרת. תכל׳ס, יומולדת שנה שלה ריגש אותי כמו שמזמן לא התרגשתי…
עוד פחות מחודש נחגוג יומולדת שנתיים, ועדיין לא החלטתי איזה צילומים לעשות לה.. יש לכם רעיונות?

כתיבת תגובה

פוסטים אחרונים