יומולדת בנושא כרישים / מתחת למים

הנסיך החתיך ביקש יומולדת בנושא כרישים. כדי שיהיה יותר מעניין (וגם קצת יותר קל מבחינת התכנון וההכנות) הצעתי שנרחיב את ההגדרה טיפה ונעשה מסיבה בנושא של מתחת לים. כמו בכל שנה, הכנות התחילו כבר כמה חודשים מראש- בעיצוב של המיתוגים הדרושים (למשל מדבקות לשולחן הכיבוד, הזמנות, מדבקות תודה, פתקי הנחיה אישיים ועוד), בהזמנה של מוצרים מעליאקספרס כדי שהכל יגיע בזמן, ובאיסוף קרטונים ענקיים כדי להכין את כל מה שרציתי להכין.
איזה כיף שמצאתי גם חולצה מהממת עם כריש במיוחד לנסיך שלי, שקיבל אותה בהפתעה ביום של המסיבה

 

אז מה היה לנו שם?

עמדת צילום ענקית בדמות כריש פעור פה שהילדים הצטלמו בתוכו (וגם אנחנו- כל המשפחה הצליחה להכנס).

כשהחברים הגיעו למסיבה- כל ילד קיבל ערכה אישית שמורכבת ממדבקת שם + בקבוקון עם אבקת קסם + פתק ועט וכתב לעצמו איחול/ ברכה/ משאלה. את הבקבוק זרקו לבריכה הקסומה (גיגית). בנוסף קיבלו צורות מגבס של חיות ימיות (דגים, בת ים וכו׳) וצבעו בצבעי מים וצבעו גם ציורים בנושא מתחת למים בזמן ההמתנה. מי שסיים הניח באיזור עם השם שלו על השולחן.

 

אחרי היצירה- משחקים:
לימבו ימי עם קישוטים שמזכירים מים ואצות.
משם עברו למסלול שבו היו צריכים להמלט מהכרישים- לעבור על קורה מבלי ליפול ל״מים״ שורצי כרישים.

 

מי שניצל מהכרישים המשיך לתחנה הבאה- להאכיל תמנון ע״י זריקת דגים (מגומי ;) ) לפה שלו . בתוך התמנון חיכתה העוזרת המצויינת שלנו תהל והחזירה את הדגים לילד/ה הבא בתור.
לאחר האכלת התמנון עברנו למירוץ הליכת סרטן- הליכה מהירה הצידה כתחרות בזוגות.

 

עשינו כמובן הפסקת האוכל – שולחן מעוצב עם המוון אלמנטים של ים כמו עוגיות בצורות של סוס ים, כריש, לויתן וכו׳, דגיגים אפויים, פיתיונות (תולעי גומי), מלפפון ים (רגיל), רגלי לובסטר (מקלות גזר), אקווריום (ג׳לי כחול עם תחתית ביסקוויט ודגיגים קטנים), סוכריות כוכבי ים, ועוד פירות ומטעמים, וגם כמובן פיצה.

 

אחרי ההפסקה- בינגו ימי נושא פרסים עם מדבקות תואמות לעיצוב של המסיבה,

 

וסיימנו בהדלקת נרות על עוגת לוויתן בים שהיתה גם טעימה וגם יפה (הכינה אותה שירן המוכשרת מ״אפיית האהבה״).

 

משחק מדליק שהכנתי ולא הספקנו לשחק – חיפוש אוצרות מתחת לצדפים שהוא סוג של משחק הזכרון מצדפים.

 

הילדים קיבלו גם הפתעות תואמות- מחזיק לעיפרון לכתיבה נוחה בצורת כריש + מדבקות תואמות בעיצוב ים.

היה ממש ממש כיף, כמו תמיד :)

רוצה גם לארגן מסיבת יומולדת לילדים בעצמך ואין לך מושג איך לעשות את זה? המסיבה כבר מתוכננת וחסרים לך רק המיתוגים והעיצובים?
בחנות המוצרים ניתן להזמין את ערכות ״רגעים מעוצבים״- ערכות עיצובים והדרכות ליצירת יומולדת ״עשה זאת בעצמך״.
כדאי להירשם מראש כדי לקבל את העדכונים כאשר יצאו הערכות, וגם לבקש נושא מסויים אם יש משהו שכבר חשבת עליו. לפרטים נוספים: 054-5705021 אפרת או במייל:[email protected] לצפייה בתמונות נוספות מהמסיבה בפייסבוק: מסיבת יום הולדת מתחת לים / כרישיםאשמח לקרוא את התגובות שלכם :) Save Save Save Save

פוסטים אחרונים