לוח שנה מעוצב- המתנה הכי מרגשת לראש השנה

בכל שנה אני מעצבת לוחות שנה ללקוחות הסטודיו שמגיעים לצילומים בחודשים אוגוסט-ספטמבר, כדי שתהיה להם מתנה מיוחדת למשפחה וגם לעצמם.

בעקבות הביקוש, גם השנה ניתן להזמין לוח שנה עם תמונות שצילמתם בעצמכם, כי לפעמים כיף לשלב תמונות מחיי היומיום בלוח השנה :)

אז מה מיוחד בלוח הזה?
לוח השנה מעוצב בסגנון נקי ועדין, לא מצועצע או מקושקש, כך שהתמונות בולטות ומושכות את מירב תשומת הלב.

♦ הלוח מורכב מ-12 עמודים, עמוד לכל חודש, כך שבכל אחד מהעמודים ניתן להכניס תמונה (רוחבית) או שתיים (תמונות גובה).
הלוח מודפס על נייר כרומו איכותי עבה שלא מתקמט בקלות ונראה מרשים ויפה.

♦ הלוח הוא ספירלי, כך שאין צורך לתלוש את הדף בסוף החודש, אלא ניתן להעביר לעמוד הבא וכך לשמור בסוף השנה את הלוח כאלבום למזכרת.

♦ אני מעצבת את הלוח, שולחת לדפוס ומעדכנת אותך כאשר הלוח (והעותקים הנוספים) מוכן לאיסוף- לך נשאר רק לבחור את התמונות (ולשלוח לי אם הן לא מהצילומים בסטודיו).

וגם- מי שרוצה כמונו לתת את לוח השנה המקסים והמרגש הזה ל-3 בני משפחה ומעלה (למשל – לעצמך ולשתי סבתות, אולי גם לדודים, עותק למשרד…. ), נהנה מהנחה שווה של 16.5% !

אז קדימה, הגיע הזמן לבחור תמונות :)
ניתן לשלוח לי את התמונות שבחרת דרך ג׳מבומייל – חשוב שיהיו ברזולוציה גבוהה, לא להקטין אותן ולא לשלוח תמונות שעברו דרך ווטסאפ או פייסבוק או כל תוכנה אחרת שמקטינה אותן.

אם התמונות שבחרת ללוח הן מהצילומים בסטודיו– יש לוודא שהתמונות עדיין שמורות אצלי, ולשלוח לי את מספרי התמונות שבחרת (לא חובה מבין המעובדות, אבל עדיף).

עלות לוח שנה אחד- 120 ש״ח, כולל עיצוב והדפסה.
עלות לוח שנה אחד בהזמנה של 3 יח׳ ומעלה- 100 ש״ח בלבד! כולל עיצוב והדפסה.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור איתי קשר בנייד 054-5705021 או במייל [email protected]

רוצים תמונות מקצועיות, יפות ועדכניות בלוח השנה? מוזמנים להגיע לצילומים בסטודיו בהטבה שווה ומיוחדת.  פרטים נוספים בקישור הזה: הטבה מיוחדת לחגים

 לפרטים והזמנות, דברו איתי: 054-5705021 או צרו קשר דרך האתר,
בקישור הזה: צור קשר

Save

כתיבת תגובה

פוסטים אחרונים